Monday, July 12, 2010

Buku Judul Am, was a good start ;-)

Ketika melangkahkan kaki ke Dawama, aku sudah bersedia segala parang, pisau, mesin potong rumput (hehe..nak buat ape?)..sesungguhnya semua ini sebagai senjata yang mungkin dapat membantu aku bertahan lama berkerja disini..itu yang aku harapkan..harap2 aku tak la lari malam macam staff2 sebelum2 ni yang tak tahan dengan bebanan kerja di Dawama.. kencing malam takpe kot? hehhehe..



Ni la antara Kulit Buku Judul Am yang dah aku design selama aku bekerja @ Dawama ni.. biasa2 je.. tak cantik pun..



Ni la desk aku kat office..biasa2 je..simple..berbekalkan eMac lama..huhu..


sudah berakhir episod buku judul Am buat masa sekarang ni, sbb aku dah mula start buat buku teks..mean while, aku buat cover untuk Buku Pendidikan Jasmani..interesting sgt..nanti aku akan update kemudian..

2 comments:

  1. syoknye keje cmni.. simple2 je pon ade meja sndiri.. :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..tu yg ko tgk tu, just 1/3 dr meja aku je tau...meja aku bentuk C..besar..sbb tu klu nk bwk tilam pon muat..

    ReplyDelete