Monday, July 19, 2010

25 tahun sudah?!!

Selama Hari Jadi untuk diri aku sendiri..pejam celik, pejam celik..dah 25 tahun dah aku, bak kata orang, dah wajib kahwin dah pun..hmm..InsyaAllah tak lama lagi..harap2 jadi lah...dua2 belah parent dah semangat gila dah ni..family aku dah hebah satu Malaysia..siap sempat buat karangan buku lagi..yang pihak lelaki dah bercerita sampai ke Turki, sampai ke Iraq dahni..haha..mcm tu la ironi nya semangat ibu2 dan bapa2 bila nk sambut menantu pertama..dua2 pihak lak tuh..adeh..~

sudah la, berbalik kpd topik asal. Thanks to my love sebab selama kami bersama, ni lah 1st time aku sambut birthday dgn dia, yg past 3 years tu, jgn tanya la mana dia..tu semua kisah lama, yang aku nak buang jauh2..yang penting skrg ni, aku happy dgn life aku, wlau masih dengan insan yang sama, aku tetap bahagia & semakin bahagia dari hari ke hari.. Bila teringatkan kisah lama, semalam aku mennagis depan Dia.. bukan sebab aku sedih dgn kisah lama yg skali -sekala masih menghantui..tapi, aku menagis kegembiraan kali ni..Syukur ke hadrat Illahi..

Apepun, thanks for the present my dear..and thanks for my new nick (manja2) name..hehhe..i love it~

Tinta Sipi2: thanks kepada yang wish birthday aku, kawan2, family..terutama kat abg faizan yg dr sekolah x pernah miss wish birthday aku walaupun skrg ni dh kawen n beranak pinak..hahaha...juga kat Lin Aj..ingat jugak kt mama eh..n ramai lg la..x tersebut klu aku nak buat list kat sini..harus yg baca i tido je baca list nama satu persatu..heheh~

Dari meja Pereka: hmm..pagi2 datang tgk meja aku bersepah, hati yg terluka aritu & smlm belum reda lg, dh pt satu lg hal..hmm..meja bersepah sbb tak sengaja @ sebaliknya..Tuhan saje tau..aku serah kepada Mu yang Allah..Kuatkan hati ku~

No comments:

Post a Comment